Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, november 08, 2005

Ech slech

Lui

Ik heb er vanaf zondag over na kunnen denken, omdat de Internetverbinding het momenteel niet goed doet. Ik heb kranten kunnen lezen, teletekst gezien, de samenvatting op Talpa overgeslagen, en toch ben ik niet van mening veranderd.

De wedstrijd tegen ADO Den Haag afgelopen zondag was slecht! De verdediging was slecht, de aanvallers benutten de kansen niet. Een paar man was ronduit lui. Het is dat ADO ook niet aan scoren toekwam, want anders hadden we dik verloren.

Lichtpuntjes waren er ook. Zo was Michael Mols weer even terug in de Galgenwaard (omdat hij voor ADO speelt), was de scheidsrechter best wel goed en scheen het zonnetje. Maar voor de rest...

Utrecht speelt met pieken en dalen. De ene week winnen ze met 4-1, de andere week 'verlies' je twee punten in een duel dat eenvoudig in het voordeel van Utrecht beslist had kunnen worden. Utrecht had boven Ajax kunnen staan bij winst... en daarom is het zo zonde dat er gelijk is gespeeld.

Maar goed. De eerstkomende wedstrijd is over twee weken, dus hopelijk hebben de jongens van Foeke Booy dan hun oude ikken weer terug (en Foeke ook...) en die week daarna spelen ze thuis tegen Ajax. Kunnen ze meteen die broodnodige punten pakken om ze voor te blijven.

Hoop ik.

We blijven erin geloven!

Forza!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown