Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, november 13, 2005

Blauw & Wit

Beskoit mjet moisjes

Ik heb iets teveel Koifje gezien ben ik bang, maar de blauw/witte muisjes strooien rijkelijk! En niet voor niets, want ik ben al twee dagen de aangewezen 'hulp'. Ik ben namelijk niet echt een hulp in de huishouding, aangezien ik de meest trotse tante van de wereld ben en met liefde koffie, thee en beschuitjes serveer aan de kraamvisite.

Morgenmiddag ga ik nog even mijn schoonzusje helpen, wanneer mijn broer is lesgeven. En dan is het helaas even afgelopen... dinsdag is het weer tijd om te werken. Maar dat is ook niet erg. Dan kan ik tenminste lekker over mijn neefje opscheppen!

En volgend weekend heb ik zaterdag eerst Script en dan...
Kom maar op, met die beskoiten, roomboter en bergen, bergen moisjes!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown