Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, oktober 13, 2005

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Vitamientjes

Ja mensen, ik ben aan de vitamientjes. Alle overuren, lange dagen, korte nachten en dergelijke zijn mij aardig in de kouwe kleren gaan zitten en het resultaat: moe, moe en nog eens moe... en dat terwijl ik net een hele special over supplementen heb geschreven!

Daarom ben ik begonnen met een multifruit sappen kuur. Oftewel gisteren en eergisteren heb ik alleen in een middag een pak Appelsientje jus d'orange opgedronken (aangeschaft bij het benzinestation) en gisteravond nog een liter Ocean Spray Cranberrysap. Dat laatste had ik eigenlijk beter niet kunnen doen, want 's nachts moest ik veel plassen, maar eigenlijk is dat wel heel goed.

Vandaag ben ik begonnen met een vitaminenbruistablet en staat er een pak AH Puur Sap Multifruit met toegevoegde vitaminen voor mijn neus.

Oftewel: volgende week tijdens mijn opa's 80ste verjaardag ben ik weer helemaal fit, fit, fit!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown