Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 30, 2005

Op het randje

Pfoe!

Ja, ze kunnen het nog. Onze jongens van FC. Hoewel ze thuisspeelden zijn papa en ik vandaag niet geweest, door omstandigheden. Toch heeft de FC gewonnen van RBC met maar liefst 4 tegen 1. Maar speelde het elftal goed? Neen, zou René van de Berg van Radio M zeggen. Driewerf neen. Het is dat RBC ook slecht speelde. De verdediging van Utrecht liet zeer te wensen over, waardoor de ene tegengoal gescoord kon worden. Nieuweling Nassir Maachi was Man of the Match. En terecht: de jonge speler was verantwoordelijk voor 2 goals en een aantal assists!

Dus pfoe, we hebben gewonnen en stijgen daarmee een aantal plekken in het klassement. Maar vraag niet hoe...

Ach, eigenlijk moet ik mij dan maar aan mijn eigen wijsheid houden: Het hoeft niet mooi, als we maar winnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown