Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, oktober 17, 2005

Jongens ik heb...

Ffrrrrreieieieiei-iej!!!

Pff... jongens het is herfstvakantie. De buurtkindjes hangen een beetje rond omdat de ene helft wil spelen en de andere helft het wel wil, maar te moe is door de ramadan om te spelen... dus zitten ze een beetje buiten te hangen. Zelf ben ik ook een beetje moe. Niet van de ramadan, maar meer omdat het flink aanpoten is geweest vorige week. Maar: ik heb deze week een miniherfstvakantie. Zo was ik afgelopen vrijdagmiddag al vrij (en heerlijk aan het uitwaaien bij mijn dol fijne vriendjes) en de komende drie dagen ben ik ook vrij. Morgen de verjaardag van mijn Opa vieren (hij wordt 80) en woensdag daar lekker van bijkomen.

Maar voorlopig ben ik lekker ffffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrei-iej!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown