Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 16, 2005

Mag ik even voorstellen

Lange man

En hier is hij dan weer, de langste man uit de Odiezee: Beachie!



Afgelopen vrijdag was ik een van de gelukkigen die een training meemaakte aan het water. Al zittend op mijn steen naast de brug heb ik meerdere - al zeg ik het zelf - mooie plaatjes geschoten van de dolfijnen.

En natuurlijk is Beachie daar weer één van! Op deze foto zie je hem met een vierjarig vriendinnetje, waar ik de naam - nog - niet van weet. Ze staat wel vaak op de foto dit keer, omdat ze telkens even bij mij kwam kijken wat ik nu zat te doen op die steen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown