Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 29, 2005

Jazzy Berries

Sax Time!

Eindelijk was het weer zover! Vanavond had ik voor het eerst sinds de zomervakantie saxofoonles. Ditmaal privé, omdat mijn saxvriendinnetje een ander plan heeft getrokken. Ik ben wel bij dezelfde docent gebleven. En hoewel we alletwee weer even moesten inkomen, ging het hartstikke lekker. Het improviseren ook, en dat is altijd een beetje zoeken in het begin. Dus het viel mij reuze mee! Op naar alle coole blues, jazz en funk nummers die we dit jaar gaan spelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown