Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 28, 2005

Paarse dobbels

Goed gezind

Het was zaterdag weer Heroclix dag. Erg gezellig, zo met zijn viertjes + judge op het zoldertje van een stripwinkeltje in Utrecht. Twee potjes gooide ik waardeloos, één potje ging hartstikke goed. Gelukkig had ik weer een hondje in mijn team, samen met een reus, een heks, een kartonnetje en een plastic man. Het middelste potje bleek dus het beste potje te zijn. Tijdens dit potje waren mijn paarse glitter dobbelstenen mij goed gezind. Maar helaas lieten ze mij de andere potjes in de steek. Ach ja. Als je maar plezier hebt. En dat hadden we zeer zeker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown