Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, augustus 17, 2005

Bootje varen...

Sail 2005

Om vandaag in één woord te beschrijven, moet ik een klassieker van mama gebruiken: Grandifantaweldigmooi! O wat was het schitterend om mee te varen met de Sail vandaag op de Jannes van Kampen. O wat hadden we mooi weer en wat zijn we verwend door onze gastheren en -vrouwen van A. Vogel. Niet alleen ik, maar nog zo'n dertig man pers mocht mee op de Jannes van Kampen om naar het spektakel te kijken en sterker nog, om er deel van uit te maken. Ik heb heel wat foto's genomen, maar ze moeten nog worden ontwikkeld, dus het wordt vervolgd. Maar wat ik allemaal heb gezien is zoveel... Je had erbij moeten zijn. Echt waar. Wat een mensen, wat een festijn en wat een gezelligheid! We zijn van 's morgens 9 tot 's middags 5 rond gevaren en daarna heb ik nog twee uur in de file gestaan om thuis te komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown