Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 14, 2005

Wizard Championships

I support Harry Potter

Het is nog even wachten op de film, maar de website voor The Goblet of Fire is al online. Hier kun je de trailer bekijken, lezen over de karakters in de film (op moment van schrijven is dat Coming Soon) en de vier tegenstanders van The Tri Wizard Championships bekijken. Op deze mini-sites kun je leuke dingen downloaden, zoals een desktop wallpaper en buttons van de tovenaar of heks waar je voor bent. I - natuurlijk - support Harry Potter! En dat zal ik blijven doen, totdat het zevende boek en de zevende film uit zijn en daarna blijf ik ook nog wel even fan denk ik!

I support Harry Potter, and you?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown