Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 31, 2005

Sterren reis

To boldly go...

Het wordt eens tijd dat ik het ook eens heb over mijn favoriete tv-serie: Star Trek. En dan vooral The Original Series (zoals hij na het starten van alle andere series is gedoopt). TOS met Captain Kirk als gezaghebber, Mr. Spock, Leonard 'Bones' McCoy en al die anderen die de serie groot hebben gemaakt. De simpelheid van de decors en de special effects vervagen misschien bij wat ze nu allemaal kunnen, maar het acteerwerk en de supersterke verhaallijnen maken dat allemaal goed. Bovendien is de interactie tussen de personages zo echt, dat je vergeet dat het gespeeld is. Nu de drie seizoenen eindelijk op DVD zijn verschenen, kan ik urenlang genieten van deze verhalen. Waar ik maar eens vaker iets over moet gaan schrijven. In ieder geval tot afwachting van het volgende seizoen van Star Trek: Enterprise (de nieuwste serie die zich vóór Captain Kirk afspeelt) op tv, heb ik tenminste weer de drie 'S'-en op maandag: Schrijven, Saxofoon en Star Trek! En nee, ik ga mij niet laten verleiden tot een discussie wie de beste Captain van de Enterprise is... Volgens mij is dat namelijk wel duidelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown