Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 06, 2005

Wie schrijft...

Ik blijf!

Soms moet je voor dingen gewoon gaan zitten en er mee aan de slag gaan. Dat geldt zeker voor mij en mijn studie Italiaans voor beginners... waar ik al sinds de zomer van 2003 mee bezig ben.
Maar, ik heb de draad weer opgepakt en ben vol goede moed en zin weer begonnen bij... het begin. Tja, ik blijf anders die grammatica regels niet begrijpen en dingen fout doen. Dus zit ik nu iedere avond achter de computer de lessen overzichtelijk samen te vatten.
Dat is voor mij de beste studeermethode geweest, altijd zelf de lesstof samenvatten. Met de hand of direct in de computer. Het is een cliché, en gedraagt zich ook als een eeuwige waarheid: wie schrijft, die blijft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown