Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, januari 12, 2005

Vier van hetzelfde

Kwartet!

Wie kent deze uitspraak niet, meerdere keren geroepen tijdens je kindertijd, terwijl je weer vier kaarten binnen eenzelfde categorie bij elkaar had verzameld, tijdens een spelletje kwartetten.
Mijn nichtjes en neefjes kwartetten nog regelmatig. K3 is nu favoriet. Zelf bezit ik heel wat kwartetspellen, onder andere van Muppet Babies, Sesamstraat en de Smurfen. En dan altijd een beetje boos op elkaar worden als iemand juist dat leuke figuurtje als eerste bij elkaar gekwartet heeft...
Binnenkort ga ik weer zeer intensief kwartetten. Met mijn saxofoon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown