Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, januari 29, 2005

Zandwandeling

Korte Duinen

Op zaterdag gaan Pappa, ik en Bassie altijd wandelen in het bos. Meestal gaan we naar de Soesterbergjes, maar vandaag wilden we iets anders en zijn we naar de Korte Duinen geweest. Midden in het bos één grote zandvlakte met hele leuke kronkelende bomen. Jammer dat ik deze week niet mijn fotocamera meegenomen had, wat een sfeer zeg... schitterend. Nou ja, volgende keer maar weer. In ieder geval was het een prachtige wandeling, en even lekker banjeren door het zand zorgt bij Bas voor grote vreugde: die heeft heel wat kuilen gegraven!

Nadeel? Ja, ik zal morgen wel spierpijn hebben! Haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown