Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, januari 01, 2005

Mama's Wijsheden

deel 7


Eindelijk is er dan weer eens een Mamma's wijsheden om te plaatsen op Keevie & Ik. Dit keer met een mooi woord, uitgevonden door mijn mamma toen ik haar voor een schoolopdracht had geïnterviewd. Ik vroeg haar namelijk om in één woord te omschrijven, wat ze van de Elfstedentocht had gevonden. En zij schreef het volgende op Grandifantaweldigmooi. Eigenlijk staat er: grandioos, fantastisch, geweldig en mooi. Ik had naast een prachtig citaat en woord een pakkende kop voor mijn artikel én we hebben er een typisch mamma-woord bij. Ik hoop dat ze ons vuurwerk ook grandifantaweldigmooi heeft gevonden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown