Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 27, 2005

Keevie & Ik

Nukkig

Aangezien ik Keevie vaker benader als persoon dan als een auto, zou je kunnen zeggen dat hij een beetje chagarijnig is. Hij is wat nukkig, bokt een beetje en... slaat steeds af.

Ik snap het wel: ook Keevjes houden liever een winterslaap. Vooral wanneer het koud is en vriest. En hij net zo weinig zin heeft om wakker te worden dan ieder ander die in een warme omgeving kan slapen. Maar... handig is het niet. Wanneer op de snelweg een keertje remmen meteen in een afgeslagen motor resulteert. Of wanneer we voor het verkeerslicht gaan afremmen, omdat deze op rood staat, maar bij nadering op groen springt, en wij moeten opnieuw starten. Dus is Keevie vanmiddag naar zijn favoriete garage gegaan. En dat wordt nog even afwachten, want vorige week werd er ook niets gevonden...

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown