Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 25, 2014

Throwback Thursday: Eindexamenstunt

Jaja, ik heb ze gevonden hoor, de foto's van mijn eindexamenstunt uit 1996. Samen met mama had ik mijn kostuum in elkaar geknutseld: mijn blauwe jurkje hadden we al, maar die hebben we opgeluisterd met glitterende engelvleugels. Tja, ik was (en ben) nu eenmaal eerder een engeltje (soms met een B ervoor) dan een duiveltje. Tijdens het poseren voor de foto's kwam mijn kleine Bassie (toen net een jaar oud) ook even poseren. Maar hij was vooral geïnteresseerd in de kleurige zeepbellen. Een mooi moment waar veel in zit wat me zo dierbaar is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown