Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, september 19, 2014

Magisch dierentuin moment

Iedereen die mij kent weet dat ik gek ben op mijn hondje. Ook weten diegenen dat ik graag met hem op stap ga. En dat ik ervan hou om dierentuinen te bezoeken. Daarom ga ik zo graag naar DierenPark Amersfoort, want daar kan ik mijn liefde voor mijn hondje en dierentuinen in een keer samenbrengen. Sammie mag namelijk ook de Amersfoortse dierentuin bezoeken. En dat vindt hij geweldig. Vooral een bezoekje aan de stokstaartjes. Maar sinds gisteren heeft hij er een vriendje bij. Sterker nog, drie vriendjes. Want blijkbaar is onze Sammie een baby tijger magneet.

Gisteren was het megadruk in het dierenpark. Vooral bij de tijgertjes. Ze zijn dan ook te snoezig om te zien en veel mensen willen ze op de kiek zetten. Nadat ik opzij geduwd werd door iemand met een telelens, ben ik maar achter een aardige dame bij de troon in het Paleis van Koning Darius gaan staan om ook een glimp van de drieling op te vangen. Sammie (die bij papa stond) vond een gaatje om ook een blik in het verblijf te werpen en dat werd niet onopgemerkt gelaten.
Nog geen twee tellen later tijgerde twee van drie tijgertjes door het gras naar het glas om Sammie te begroeten. Ik weet niet of het Fedor, Sergei of Nicolai was, maar wel dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg en bergen kippenvel. Gelukkig heb ik – ondanks de drukte en het geduw om me heen van sommige bezoekers – foto’s kunnen maken van dit magische moment. Want jee… wat was dit gaaf… voor deze momenten ga ik dus graag naar de dierentuin.



edit 24.09.2014
*PS: uit betrouwbare bron vernomen dat het tijgertje aan het glas Nicolai heet. Wat een snoepie he*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown