Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, september 15, 2014

Foto van de Maand

De blaadjes beginnen langzaam van groen naar geel te kleuren, er liggen al kastanjes in de straat en de boom van oma begint aan haar derde bloei… September is begonnen en de warme nazomerse zon neemt ons vriendelijk aan de hand richting de herfst. Daar zullen best leuke fotootjes van komen, denk ik zo. Maar voordat het zo is, is het natuurlijk eerst tijd voor de Foto van de Maand Augustus! Een heerlijke zomermaand waarin ik voor het eerst sinds drie jaar weer op vakantie ging, ik heerlijk heb rondgefietst op mijn bakfietsje en we natuurlijk dierentuintjes hebben bezocht!

2 augustus: kiekeboe vrouwtje!


4 augustus: lekker rijden in de bakfiets


7 augustus: lekker setje dit


8 augustus: baby tijgertjes in DierenPark Amersfoort

Lees er alles over in deze drie blogs:
Writing Berries: Buitenspelen, de eerste stapjes in het buitenverblijf
Stories of Me: Genieten van Babytijgertjes
Cookie Report: Baby Tigers love Sesame Street

10 augustus: Jambo in Apenheul

Meer over deze dag lees je in de volgende blogs:
Stories of Me: Een bijzonder dagje Apenheul
Cookie Report: Baby Bonobos Love Sesame Street Too

16 augustus: prachtige wolken onderweg op VAKANTIE!


18 augustus: papa en Sammie, chillen in Monclar de Quercy


19 augustus: Lekker ravotten


23 augustus: Detail van de Kathedraal van Albi


25 augustus: Rennen door de fontein in Montauban


26 augustus: Kippenvel van een sneeuwpanter in Zoo des 3 Vallées


27 augustus: Gekke bekkies


En dat is maar een greep uit de allermooiste vakantiefoto's... want alleen al in de Zoo des 3 Vallées en Albi als bij het huisje heb ik zoveel mooie fotootjes gemaakt... Misschien deel ik er de komende weken nog wel een paar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown