Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, september 30, 2014

Positief in Zwart & Wit

Vorige week werd ik door een vriendinnetje getagd op Facebook om mee te doen aan het volgende:

Post 5 dagen achtereen een positieve zwart-wit foto. Op de 5de dag tag je 5 anderen om uit te dagen hetzelfde te doen.


Positief in zwart-wit, daarmee wordt bedoeld dat de foto een positieve vibe heeft. Eentje waar je blij van wordt, ook al bevat de foto geen kleur. Persoonlijk vind ik zwart-wit foto's altijd heel spannend. Je moet namelijk echt kijken naar datgene wat er te zien is. Kleur kan soms afleiden van het echte onderwerp. Afgelopen zondag plaatste ik mijn laatste zwart-wit foto en dacht bij mezelf: 'eigenlijk zijn 5 dagen veel te kort. Ik heb zoveel mooie foto's om te delen.' Dus misschien plaats ik zo links en rechts nog wel een zwart-wit foto met een positieve vibe. De 5 foto's die vorige week op Facebook zijn verschenen, wilde ik hier ook nog even delen. Uiteraard met de begeleidende tekstjes :D

Ik ben uitgedaagd door Angela om 5 dagen lang een positieve zwart wit foto te plaatsen op Facebook. Dus ik dacht, ik begin maar meteen. Dag 1 een foto die ik deze vakantie heb gemaakt van mijn lieve Sammie.


Dag 2 Zwart/wit foto uitdaging. Een plek waar ik altijd blij word, al is het maar omdat je altijd met een glimlach wordt begroet...


Dag 3 van de zwart/wit uitdaging. 'Mijn' moppie uit DierenPark Amersfoort: Angara. Vorig jaar lag ze aan het glas gekke bekken naar me te trekken. Deze foto staat - in kleur - ook thuis ingelijst op de kast en is een van mijn favoriete foto's uit mijn zeer uitgebreide fotocollectie. ♥


Dag 4 alweer van de zwart/wit challenge. Deze 'selfie' maakte ik op de laatste ochtend tijdens ons weekendje in Efteling Bosrijk een aantal jaren geleden. Dat snoetje is van Bassie ♥


Dag 5 en tevens de laatste dag van de zwart-wit uitdaging. Deze was moeilijk, omdat ik nog zoveel te delen had! Toch heb ik voor deze foto gekozen, gemaakt op 29 april van dit jaar tijdens de DierenUITdagen van DierenPark Amersfoort. Geweldig gelachen en genoten die dag. <3 Deze challenge is me wel bevallen, misschien post ik mijn andere opties die ik had uitgekozen ook nog wel van de week :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown