Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, oktober 02, 2014

Throwback Thursday: DierenPark Amersfoort

Tijgers. Ze zijn majestueus, mysterieus en vooral prachtig om naar te kijken. Ik mag vooral graag wegzwijmelen bij de tijgers in DierenPark Amersfoort. Deze foto heb ik gemaakt met mijn gewone spiegelreflexcamera in 2004. In die tijd leefden er drie witte tijgers (vader met twee dochters) in het verblijf waar nu het gezin Siberische tijgers verblijft. Inmiddels woont papa met een van zijn twee dochters nog in het park, in een prachtig verblijf tussen de Siberische tijgers en de Perzische panter in. In dat verblijf is het soms goed zoeken want Brooklyn en Maxi kunnen zich heel goed verstoppen tussen het groen. Daarom blijft deze foto zo mooi...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown