Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, oktober 30, 2014

Throwback Thursday: 1ste Halloween

31 oktober 2009 vierden we voor het eerst Halloween. Met de HeroClix-Gameclub waarmee we iedere zaterdag bij elkaar kwamen in een winkel in de stad wel te verstaan. Een bijeen geraapt zootje ongeregeld zijn we, en ik ben het enigste meisje in de groep, maar voornamelijk wel een hechte club, waarmee ik menig uurtje heb doorgebracht. De groep varieert nog wel eens qua leden, maar de vaste schakels zijn bijna iedere zaterdag nog steeds van de partij. Hoewel we Halloween niet meer in de spellenwinkel vieren, doen we het toch nog ieder jaar. Maar dan bij mij thuis. Voor mijn eerste Halloween maakte ik geheel met de hand een Italiaanse cape met capuchon, bestaande uit een lange en een korte overcape. Na dagen met de hand naaien en versieren kon ik als de Gelaarsde Kat naar Halloween. Hier met mijn broer, die verkleed kwam als Clark Kent - compleet met perskaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown