Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, oktober 16, 2014

Throwback Thursday: racemonster

Vorige week schreef ik op mijn LinkedIn blog een column over persevents. Namelijk dat zij de kers op de slagroom op de taart vormen. Dat was het eigenlijk al toen ik nog voor Lijfblad op de redactie zat. Zo nu en dan was er een echt bijzonder persevent. Zoals onderstaande foto. Die Lamborghini Gallardo? Daar heb ik op Zandvoort in geracet. Jawel: tijdens een persevent van Coty voor de nieuwe geur Lamborghini. Met 170 kilometertjes per uur in dit scheurmonster over het circuit wat eigenlijk de chocolade op de kers op de slagroom van de taart... Wauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown