Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 05, 2014

Foto van de Maand

Oktober is begonnen. De herfst is hier. Blaadjes zijn nu echt aan het verkleuren en als het waait loop je zo in een wervelwind van bladeren. Heerlijk. Maar ook de zonovergoten nazomer is heerlijk. September was een mooie maand. Helaas heb ik maar de helft van de maand echt kunnen genieten (ik had er over geschreven een tijdje terug: Terug van vakantie, ziek op de bank), dankzij een drietal migraine aanvallen. Maar dat hebben we nu gehad en we kijken weer lekker vooruit. De tweede helft van de maand maakte het gemis van de eerste helft meer dan goed!

1 september: birthday selfie


11 september: Sammie parkeert zijn kluif op mijn slof


16 september: Hou je vast...! - nieuwsgierig Aagje :D


18 september: verdiend dagje Amersfoort

Magisch dierentuin moment

21 september: Snorfestival in Vuren - werken kan zo leuk zijn

Snorfestival: boeken komen tot leven

28 september: Verjaardag vieren in DierenPark Amersfoort

Jarig in de dierentuin

29 september: Persevent Ilmo - in de watten gelegd met Zilla

Blog volgt nog op Writing Berries deze maand.

30 september: Persevent Royal Canin - dat noemen we dus werk :D

Lekker eten in het Royal Canin hondenrestaurant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown