Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 31, 2014

Hondenbrokjes: Happy Halloween!

Happy Halloween!

Vandaag vieren we het griezelfeest en ook de hondjes doen mee! Ik maak graag kostuums voor mezelf en sinds we Halloween bij mij thuis vieren, heb ik ook menig pakje voor de hondjes gemaakt. Zo had ik voor Bassie al eens een Superheldencape in elkaar gezet (hij was dat jaar Krypto de superhond) en heeft Sammie al een pyjamaatje aangehad zodat hij samen met mij Roodkapje en de Boze Wolf kon zijn. Voor Tickles heb ik het eerste jaar een gele Batman-cape gemaakt (bathound!) en een goudkleurig Star Trek Captains tenue. Vorig jaar gingen ze samen in stijl: Tickles als Ewok en Sammie als jedi uit Star Wars. Zijn ze niet schattig?




Let wel wanneer je Halloween viert met je hond dat je hond zich ook op zijn gemak voelt in zijn of haar kostuum, maar ook bij jou. Voor tips kun je ook het artikel Halloween met honden lezen dat ik al eerder schreef voor mijn andere blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown