Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, november 05, 2014

Daar word ik vrolijk van...

Op Facebook gaan veel tags de rondte waarbij je foto's moet plaatsen. eerst was ik getagd in een opdracht met vijf selfies en daarna met vijf dagen lang een zwart-wit foto plaatsen met een positieve vibe. Nu werd ik genomineerd om 5 dagen lang iets te posten waar ik blij van word. Bij deze plaats ik ze ook hier op mijn blog. Kijk daar word ik nu ook vrolijk van. :D

Dag 1 ik word blij van het bezoeken van dierentuinen. Lekker in de buitenlucht, kijken naar dieren en deze natuurlijk vastleggen op de gevoelige plaat, zodat ik thuis heerlijk kan nagenieten van een heerlijk dagje weg


Dag 2: Ik word blij van dit zwart met witte gezichtje. Iedere dag weer. Hoezeer ik soms ook mijn ouwe bokje kan missen, zou ik dit koppie ook niet meer willen missen. Puppy liefde


Dag 3: Familie & Vrienden. Daar kan ik eigenlijk maar 1 ding over zeggen, want het spreekt wel voor zich. ♥ ♥ ♥- ik hou van jullie!


Dag 4: Muziek. Luisteren, zingen, saxofoon spelen, maken... muziek is een deel van mijn leven en een deel van wie ik ben. Ik word blij van heel veel soorten muziek, maar ik heb altijd wel mijn voorkeuren waar je me voor wakker kunt maken.


Dag 5 alweer. Waar ik blij van word is schrijven. Of het nu een Cookie Report, een verhaal of een blog voor Writing Berries is, ik hou ervan om een tekst te creëren. Dat geldt natuurlijk ook voor het schrijven van blogs en artikelen voor opdrachtgevers. Schrijven is mijn pure passie! En daar word ik iedere dag weer blij van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown