Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, november 09, 2014

Foto van de Maand

Het is echt herfst! De blaadjes zijn met bakken tegelijk uit de bomen komen vallen, ik kamp al een week met een holte-ontsteking (maar hij is bijna weg, hoezee!) en het is gewoon echt koud buiten. Jawel, de tuindeur zit meer dicht dan dat hij open staat. Dat goldt ook zeker voor oktober - al werden we toen ook nog wel op warme dagen getrakteerd. Tussen de bedrijven door hebben we heel wat buien te verwerken gehad. Zoals in Dierenpark Emmen en op Landgoed Hoenderdaell afgelopen maand, maar ook genoten van zon in Apenheul en Ouwehands Dierenpark. En natuurlijk heb ik binnenshuis heel wat lol gehad met me Sammie. Kortom: oktober was weer gezellig. Gelukkig kan ik het allemaal delen met een berg mooie foto's. Het is weer tijd voor de Foto van de Maand, editie oktober. En als je over sommige foto's meer wilt weten, check dan de link en de afbeelding onder de foto.

03.10 Fotoshoot voor Cookie Report met set stylist Sammie


T is for...



5.10 Ayohee in Dierenpark Emmen


Dagje uit naar
Dierenpark Emmen met de PV KPN


9.10 Spannende Reageerbuisjes tijdens Lifestyle Lab in Amsterdam


Lifestyle Lab:
koffie, thee, chocolade & drankjes


12.10 Jambo & zoon - dagje Apenheul met Ploon


Doldwaze
Dierentuindagen


15.10 Een van mijn mini-mutsjes voor Innocent en het Nationaal Ouderenfonds


In de pennen
met de Goedgemutste Breicampagne


16.10 Omdat Sammie altijd wil spelen als je een deadline moet halen :D


19.10 De oehoe uit Landgoed Hoenderdaell


Een bezoek aan
Landgoed Hoenderdaell


22.10 Tijgertje Sammie - Halloween kostuum passen


23.10 Naar kastanjes vissende Berberaap - Ouwehands Dierenpark


Doldwaze
Dierentuindagen


28.10 Lekker wandelen met Sammie


29.10 Apenkoffie met een chimpje


Lazy Monkey:
Koffie met een verhaal


30.10 De Breiclub is in volle gang. Alles voor De Goedgemutste Breicampagne van Innocent.


In de pennen
met de Goedgemutste Breicampagne


31.10 Mag ik uw bestelling opnemen? (Hondenstreken als je zit te werken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown