Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 04, 2014

Throwback Thursday: met Sammie op Texel

Op Facebook doe ik al vier dagen mee aan een Selfie per dag challenge. 5 dagen lang plaats je dan een selfie van ... juist, jezelf. Hoewel het woord selfie een beetje de spuigaten uitloopt, maakte ik al langer zelfportretjes. Voornamelijk met Bassie en nu ook met Sammie, omdat ik het zo leuk vind om samen met mijn lieffies op de foto te staan. Ook maakte ik al langer zelfportretjes, omdat ik meestal degene ben met het fototoestel in handen en ja... ik wil er soms ook wel op. Deze Throwback Thursday daarom een selfie van mij en Sammie op Texel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown