Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, september 23, 2014

Tomodachi Life: spelen met je Mii's

Ik ben misschien niet echt een gamer. Ik speel geen racegames en de meeste adventures vind ik te spannend om zelf te spelen. Ik ben wel een echte game-kijker wat dat betreft.
Wat ik echt leuk vind om te doen zijn spelletjes zonder doel, zoals Zoo Tycoon of Animal Crossing. En nu ook Tomodachi Life op de 3DS. Een game waarbij je al je Mii's een eigen appartementje kunt geven. Waarbij ze - met mijn toestemming - samen gaan daten en trouwen. Misschien wel een kindje krijgen. Zelf doe je spelletjes met ze, leert ze liedjes en geeft ze kleding en cadeautjes. Een spelletje dat gewoon leuk is, zonder gedoe. En waar ze voor je zingen als je jarig bent ;)



Foto's gemaakt van mijn eigen gameplay - niet hergebruiken zonder toestemming

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown