Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juni 23, 2010

Persbijeenkomst Pampers


Gisteren mocht ik weer eens naar een leuke persbijeenkomst in Nemo, het wetenschapsmuseum in Amsterdam. Het was het ideale decor voor een proef met... een Pamper luier. Jawel, want Pampers komt met iets nieuws en dat werd groots aan de pers gepresenteerd. In Nemo was een leuke, grootse speelhoek ingericht met allerlei leerzaam en vooral leuk speelgoed van - hoe kan het ook anders - Fisher Price!


Na een kopje koffie en een triple sandwich zalm, werden we ontvangen door diverse medewerkers van Pampers om meer te vertellen over de nieuwste innovatie die al sinds 15 juni in de schappen ligt. Naast het feit dat het heel erg interessant was, was het ook heel erg irritant! Ooit middelbare mannen en jonge jongens geïnteresseerd gezien in luiers? Maar dan ook echt heel erg geïnteresseerd, zeg maar geobsedeerd? Nee? Dan had je er gisteren bij moeten zijn. De presentatie van de Duitse wetenschapper over de nieuwe werking van de luier werd geassisteerd door niemand minder dan... Wendy van Dijk. Iedere keer dat ik met mijn schattige magenta kleurige camera een foto wilde maken, moest ik mij eerst een wegbanen door het groepje Paparazzi fotografen!



Na de interessante presentatie was het tijd om de luier in werking te zien... daarvoor waren heel veel kleine kindjes uitgenodigd die heerlijk aan het spelen waren in de ontvangstruimte. Echt heel schattig. Wendy vertederde meteen van een professional naar de mama die ze ook is en kroop lekker tussen de kindjes om met ze te ravotten. Echter... daar was de Paparazzi weer! Dat die kleintjes niet direct in huilen uitbarstten bij het zien van zulk groot geschut aan camera's is mij nog een raadsel. Gelukkig kon ik - door over de schouder van een andere fotograaf te hangen - ook hele mooie plaatjes schieten.
Downside aan Paparazzi? Wendy was belangrijker dan de kindjes. Gelukkig was er nog een oplettende mevrouw aanwezig die snel een kleintje kon beschermen tegen de grote schoenen van de persfotografen!



Al met al was het een heel leuke persbijeenkomst en heb ik toch maar mooi naast Wendy gezeten tijdens de persbijeenkomst ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown