Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juni 04, 2010

Subtropisch...

Doe je ogen dicht bij deze temperaturen en vraag je het volgende eens af...

...waar is dat zwembad?
...waarom heb ik geen cocktail in mijn hand met zo'n vrolijk parapluutje erop?
...waar is de klotsende zee? De krijsende meeuwen?
...waarom lig ik niet op het strand/aan het zwembad/ in de tuin of zit ik op een terrasje?
...waar zijn de kirrende dolfijnen en fluitende walrussen?
...waarom ruikt het niet naar antizonnebrand?
...waar is mijn zonnebril?
...waarom is het hier zo subtropisch heet?

Doe je ogen open... kijk om je heen... en je weet dat het subtropisch is op... Kantoor!
Jawel... geen cocktails met parapluutjes, geen ijsjes, geen strandstoel, maar een computer, bureaustoel, flesje bitter lemon (ook lekker) zonder parapluutje en een ventilator in mijn nek om zo toch nog een beetje koelte op te vangen, geen palmbomen of zeebriesjes...

Weet je wat dat betekent?

DE ZOMER IS BEGONNEN!!!

Pfff...

En hoewel dat inspiratie biedt, is het ook wel erg vermoeiend om zo in de subtropen op je kantoortje te zitten. Ach ja... mij hoor je niet klagen. Want het is wel heerlijk naar huis gaan met zo'n zonnetje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown