Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 27, 2010

Soezende Zeehonden & Ontroerende Orka

Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar vandaag ben ik toch naar het Dolfinarium geweest. Het was niet gepland - meestal bedenk ik dat niet zo kort van te voren - maar de kriebels waren daar. Ik wilde de aanwezigheid voelen van Morgan, de orka. En aangezien ik haar in het filmtheater zou kunnen aanschouwen, besloot ik te gaan.

Het is een heel speciaal gevoel, weer eens een orka in het Dolfinarium. Ik ben zowat opgegroeid met Gudrun, helaas nu overleden is zij wel de oma van de huidige Shamu, de orka. En dat is zeer lang geleden. Dus het maakt wat los. Bovendien, hoe vaak krijg je in je leven nu een orka van dichtbij te zien?

Dat laatste, daar moeten wij gewone bezoekers nog eventjes op wachten. Ik heb goede hoop dat ik haar toch wel even achter het glas mag aanschouwen. Prioriteit is dat Morgan helemaal beter wordt en goed eet om gezond en sterk te worden!

Ondertussen is er altijd veel moois te zien in het Dolfinarium. Zo heb ik in de volle zon in de rij gestaan voor de Droomwens, de show in het DolfijnDomijn (voorheen De Koepel), en heb ik heerlijk genoten van de in de zon soezende zeehonden en zeeleeuwen. En uiteraard heb ik een glimp opgevangen van Morgan in het Filmtheater, en een fotootje... Nadat ik een klein traantje van ontroering had weggepinkt...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown