Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, september 23, 2007

Rock on!

Sju-tje van het werk

Soms klinkt mijn werk wat saai. Ik bedoel, ik zit vier dagen per week op kantoor, artikelen te schrijven, beeld uit te zoeken, opmaak te verzorgen - althans, dat doet de vormgever, ik bemoei me er alleen mee - en natuurlijk vergaderen. En dan nog alle andere dingen die je op kantoor moet doen... Dat kan heel saai klinken, maar mijn werk is dat helemaal niet. Vooral als je je bedenkt dat ik vóór mijn werk hele leuke dingen mag doen.

Zo mocht ik met een collegaatje naar de persbijeenkomst van een nieuwe geur van Miss Sixty en daar werden we getrakteerd op een heel gaaf, spetterend optreden van Ellen ten Damme! Wauw! Wat kan zij zingen en optreden zeg.

Als extra cadeautje - je krijgt altijd het product dat is gepresenteerd mee - heb ik ook de nieuwe cd van Ellen gekregen. ROCK ON!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown