Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, september 12, 2007

Frambozen, Mint & Aardbeien

Perspakketje voor DHR de Nijs

Ja, je leest het goed. Vandaag kreeg ik een pakketje. Okay, ik weet eigenlijk niet zeker of het voor mij was. Het was geadresseerd aan DHR de Nijs. Right... de laatste keer dat ik keek was ik toch echt nog een meisje. En dat ben ik al mijn hele leven.

Maar goed. Dat dit op mijn werk vaker voorkomt is een ander verhaal. Ook dat het blijkbaar ligt aan mijn voornaam, hoewel ik toch met mijn gezicht ieder nummer weer achterin sta...

Afijn, ik kreeg dus een perspakketje. En omdat het geadresseerd was aan het blad waar ik voor werk en ik de enige De Nijs ben op de redactie, kon ik dus met alle redelijkheid aannemen dat het voor mij was. En dat was het ook.

Ik had namelijk een tijdje terug een uitnodiging gehad voor een perspresentatie tijdens de Najaarsbeurs te Utrecht voor een nieuw product op de Nederlandse markt. Omdat ik niet op de uitnodiging in kon gaan, had ik wel gevraagd of ik de producten zou mogen ontvangen.

Dat heb ik vandaag geweten... Het pakket zat vol sensuele massageolie met aardbeien en frambozensmaakjes, een vanille/mint bodycream, een weekendpakketje (met veertje) en andere producten voor sexuel wellness... En hoe heet het? Juist, Kamasutra.

Mooi vormgegeven, chique producten voor de slaapkamer. Maar het ruikt naar snoepgoed. Of nee, het is meer alsof je iemand de ijskaart voor houdt!

Ik heb het doosje maar even in de schatkast gezet - de kast waar ik alle producten in bewaar op de redactie en zo nu en dan wat van uitdeel aan mijn collega's - tot nader orde. Fotografie of een verjaardag ofzo. Bovendien was het niet direct aan mij geadresseerd... ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown