Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 06, 2007

In het Dolfinarium

Eet je nooit alleen een patatje

Afgelopen dinsdag was ik vrij. Expres natuurlijk, want ik wilde nog even mijn verjaardag vieren, in mijn upje in het Dolfinarium.

Het was echt een heerlijke dag. Met een zonnetje, ook al was er nogal een koude wind. Ik heb hartstikke veel foto's gemaakt en een paar filmpjes met papa's digitale camera. En tussen de middag heb ik een patatje gegeten.

Maar dat doe je in het Dolfinarium nooit alleen... ik had heel veel kleine, zachte, donzige tafelgenootjes die de frietjes uit je hand aten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown