Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, september 26, 2007

Handig Henkje

Met tante in het Dolfinarium

Afgelopen zondag ben ik met mijn broer, schoonzusje, neefje en vriendin Ploontje naar het Dolfinarium geweest. Ploon - al meer dan vijftig jaar vriendin van mijn oma, heeft mama en ons allemaal zien opgroeien en past doordeweeks op mijn Basje - had ik uitgenodigd om mee te gaan dolfijntjes kijken en de rest had ook zin om mee te gaan. We hebben enorm genoten. En weet je wat nu zo handig is van een klein Henkje? Je kan met hem aan het bassin in de Koepel gaan staan en dan word je een keer niet weggeduwd door ouders met kinderen die ook willen kijken...
















Hoe bedoel je niet springen? We kijken alleen maar hoor. Eerlijk!

En nu konden mijn kleine kerel en ik ook even naar de dolfijntjes in het bad kijken. En dat was geweldig. Vooral omdat hij de dingen voor de show, na de show nog een keer ging aanwijzen. Zoals de bal waar de dolfijn tegen aan sprong.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown