Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, september 14, 2007

Grensverleggend

Hikken, hikken en dan toch schrijven

Soms heb je van die onderwerpen waar je heel erg graag over wilt schrijven.
Soms merk je dan dat je toch tegen zo'n onderwerp aan zit te hikken.
En dan... doe je onderhand een dag over een artikel...

Ik had het vandaag erg moeilijk met het schrijven over borstkanker.
Ik wilde het heel graag schrijven en had niet verwacht dat het mij zo zou aangrijpen.
Nadat ik het geschreven had, was ik blij dat ik het af had en heb het meteen doorgestuurd naar de eindredacteur, met de mededeling of hij wilde kijken of het wel een beetje samenhangend was.

Een mailtje later berichtte hij mij dat ik mij - zo op het eerste gezicht - geen zorgen hoef te maken, dat het artikel er goed uitzag.

Een mooi compliment, want het was echt het moeilijkste artikel wat ik ooit heb geschreven! Maar ben wel blij dat ik het heb gedaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown