Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 10, 2006

Vakantie dag 2

Gisteren was het de eerste dag van de vakantie. Die heb ik lekker rustig doorgebracht met een middagje winkelen met mijn broer, schoonzusje en neefje. Na lekker bij de Mac te hebben geluncht, zijn we eventjes in de stad wezen kijken. Dat was hartstikke gezellig.

Vandaag was ook erg gezellig, met een potje vriendschappelijk heroclixen in Beesd. Mijn S.H.I.E.L.D.-team heeft het goed uitgehouden, maar moest het toch tweemaal afleggen. Maar dat geeft niet, het was erg leuk. Ik had alleen ruzie met mijn dobbelstenen - ik bezit 6 paar en geen enkel paar gooide goed.

Een lekker rustig begin van de vakantie dus.

Morgen was het de bedoeling het eerste bezoek aan het Dolfinarium van de vakantie te gaan brengen, maar het ziet ernaar uit dat het niets wordt met degene met wie ik had afgesproken. Kan gebeuren. Ik heb nog drie en een halve week om meerdere bezoekjes af te leggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown