Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juni 19, 2006

Lekker weekend!

Zo, dat was een heerlijk weekend! Afgelopen zaterdag heb ik met het saxofoonkwartet Quatro Saxophoni lekker gespeeld op het Domplein tijdens de open dag van de muziekschool. Foto's van dit event vind je overigens op Henkdenijs.blogspot.com.

Hoewel een paar nummer niet geheel foutloos waren, ging het toch heel erg goed. Ik heb genoten van mijn publiek (papa, mijn broer, schoonzusje, Ploontje en kleine Henk) waarvan de laatste heerlijk heeft zitten meeswingen op zijn tantes muziek. Daar was ik wel blij om hoor, zo vaak hoort hij mij nu ook niet saxofoon spelen!

En afgelopen zondag was het natuurlijk VADERDAG! Ik had voor mijn pappie de Summer Fizz editie van Davidoff's Echo gekocht, waar hij heel blij mee was. Veel hebben we niet gehad aan vaderdag... hij moest werken, omdat er van alles aan de hand was op zijn werk in zake een project waar hij al maanden mee bezig is. Vandaag moest hij daarvoor ook aan de slag. Maar dat geeft niet, als het maar af is dan. Mijn broer, schoonzus, neefje en ik waren uitgenodigd op een brunch bij Van der Valk door mijn opa. Dat was heel gezellig. Voor de kleine was een kinderstoel geregeld, die te groot was, maar dat hebben we opgelost door Koekiemonster als kussen te gebruiken. We hebben best lol gehad, heel lekker gegeten en gekletst. En wat felicitaties uitgedeeld want mijn ene nichtje is zwanger en de ander geslaagd! Wat willen we nog meer.

Vandaag komt kleine Henk, want wat dat aangaat is het gewoon maandag. Ik heb alleen geen saxles vandaag. En dat komt wel lekker uit. Dat doen we morgen wel weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown