Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juni 09, 2006

vakantie

Ik had de hele week willen aftellen... maar het is er door drukte niet van gekomen. Ach, wat maakt het uit, want ik heb...

VAKANTIE!

Zo, drie en een halve week lang geen werk - op een terugkom dagje volgende week na dan - niet vroeg opstaan en lekker doen waar ik zin in heb.

Van dat niet vroeg opstaan is nu al niets gekomen: ik was om 7 uur klaar wakker - terwijl ik de afgelopen weken niet uit mijn bedje te branden was - en ben er dus maar uit gegaan, lekker met Bas gewandeld, even in de tuin gezeten, rondgelopen op de DS in mijn dorpje, even mijn mail gekeken, beetje webloggen... vanmiddag ga ik lekker de stad in... Aaaah, het goede leven. En het weer werkt - zoals vorig jaar - weer super mee!

Joehoe! Vakantie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown