Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juni 21, 2006

Cheffiesdrop

Cheffiesdrop

Eigenlijk zouden papa en ik vandaag nog even een dagje weggaan, maar de bekendmaking van papa's project was vandaag. Het komt er op neer dat alles doorgaat en ik ben natuurlijk zo trots als een pauw! Want hij heeft dat toch maar - met collega's, maar die laat ik effies buiten beschouwing - voor elkaar gebokst. Dus ben ik snel boodschappen gaan doen en heb ik de traditionele Cheffiesdrop gehaald.

Cheffiesdrop is een zak Engelse Drop speciaal voor pappies die iets bijzonders hebben gedaan op het werk. Ik meen mij te herinneren dat ik dit voor het eerst kocht toen ik een jaar of 7, 8 was, toen papa promotie kreeg op zijn werk. Sindsdien is dit een traditioneel cadeautje bij belangrijke events op zijn werk. Dus pappie, geheel verdiend, een grote beker Cheffiesdrop! Voor jou.

Gefeliciteerd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown