Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 24, 2006

Rain down

Regen!

Een paar dagen geleden heb ik de songtekst van 'Dance into the light' geplaatst. Vandaag plaats ik die van 'I wish it would rain down' ook van Phil Collins. Misschien een beetje een deprimerend nummer, maar ik vind het prachtig. En kan ook lekker meeschreeuwen aan het einde van het nummer, wanneer de ad libs beginnen... Kan ik ook een beetje van mijn frustraties kwijt zeg maar. En het is gewoon heel erg mooi... Bovendien regende het een heel klein beetje vandaag, en terwijl ik erin liep, moest ik even aan dit nummer denken.


I Wish It Would Rain Down

You know I never meant to see you again
and I only passed by as a friend
All this time I stayed out of sight
I started wondering why

Now I, I wish it would rain down, down on me
Yes I wish it would rain, rain down on me now

You said you didn't need me in your life
I guess you were right
Well I never meant to cause you no pain
But it looks like I did it again

Now I, I wish it would rain down...

Though your hurt is gone, mines hanging on, inside
And I know it's eating me through every night and day
I'm just waiting on your sign

'Cos I know, I know I never meant to cause you no pain
And I realize I let you down
But I know in my heart of heart of hearts
I know I'm never gonna hold you again

Now I, I wish it would rain down...
Rain down over me...


1 opmerking:

  1. ja, die is mooi! en daar zing ik ook altijd heel hard op mee, zodat iedereen rond mij inderdaad in een depressie zakt, klopt dus wel dat het een deprimerend nummer is lol
    goetjes he, en slaapwel
    inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown