Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, april 01, 2006

Uit je dak!



deel 2

Jawel. Mijn keel doet zeer, ik hoest weer als een idioot, maar ja, dat is mijn eigen schuld... Had ik mij gisteren maar wat rustiger moeten houden. Want we wonnen weer, nu met 3-1 van RKC Waalwijk. Wat een wedstrijd!

Avondwedstrijden zijn - vind ik - vele malen sfeervoller dan zondagmiddagwedstrijden. Dus het was al spannend om in het donker naar het stadion te gaan en in een helverlicht Galgenwaard met je nachtbril op de wedstrijd te volgen. Bovendien kwamen 'we' op tv! En dat is niet mis! Want nu kon FC Utrecht ten aanzien van de gehele natie laten zien hoe goed ze wel niet zijn!

En goed waren ze! Hoewel sommige lieden aan het einde van de wedstrijd geen stap meer konden verzetten (bijvoorbeeld Hans Somers, JP de Jong, Tom Caluwé, Dave van de Bergh, Joost Broerse) bleven de heren doorzetten. Joost Broerse moet vandaag wel onder de blauwe plekken zitten, de manier waarop hij werd 'aangevallen' door voormalig FC Utrechter Hans van de Haar - die toch nog werd toegezongen, hetzij met een aangepaste tekst die te maken had met Hans' zichtbare gewicht - maar die zal niet de enige zijn met blauwe plekken.

Prachtige aanvallen, acties en vrije trappen. Het was geweldig. En de tribune bleef maar zingen en schreeuwen totdat we schor waren.

Bij het laatste fluitsignaal ging het dak er weer af. Geweldig. Nog drie wedstrijden te gaan in de competitie en die playoffs voor een voorronde Champions League komen nu wel heel dichtbij!

Durf te dromen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown