Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 14, 2006

Kwamkwammertijd




Aangezien het eigenlijk te vroeg is voor Komkommertijd, lijkt het er vandaag wel verdacht veel op dat iedereen aan de komkommers is.

Het is Goede Vrijdag, half Nederland is vrij en waar zit ik? Juist, op mijn werk, mijzelf af te vragen waarom ik al zeker meer dan drie uur zit te werken/schrijven zonder dat ik gestoord wordt door mijn Oscar e-mailgeluidje...

Papa zat vanmorgen met maar vier man in de bus.
Ik kon in een keer doorrijden waardoor ik achterlijk vroeg op mijn werk was aangeland.

Hmmm... Goede vrijdag heh? Die gaat voor mij - zoals iedere week - pas om 3 uur in.

Dat zijn welgeteld nog een paar uurtjes. En die ga ik eventjes goed benutten door een paar opzetjes te maken voor nieuwe artikelen. Want met dit soort dagen is het wel heerlijk rustig werken!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown