Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 13, 2006

Play-offs




Ik heb sinds gisteren al mijn kaartje voor de komende play-offs. Zo op het einde van de competitie is het wel heel spannend aan het worden in eens. Helemaal nu Utrecht gisteren niet van Groningen wist te winnen en Ajax dat wel deed van Vitesse (dat laatste geheel tegen mijn verwachtingen in). Aankomende zondag - niet maandag - spelen we de laatste competitiewedstrijd tegen Willem II en die MOETEN we gewoon winnen. Er helemaal voor gaan, met een vol stadion schreeuwend naar de overwinning.

En dan zien we wel in welke play-offs we terecht komen... Ik weet in ieder geval dat ik bij één wedstrijd op de tribune mijn keel schor ga zitten schreeuwen...

Kom op jongens! Zondag is het niet alleen Pasen, maar ook de dag dat FC Utrecht op weg gaat naar een plekkie in de Champions League!

Forza!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown