Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, februari 06, 2006

Twee dolle fijntjes

Of: Een primeur?

Want hier zijn we dan! Kleine Henk en zijn trotse tante! Ik dus. Zo, nu weten alle lezertjes van Keevie & Ik ook eens hoe Ik eruit ziet en niet alleen hoe Keevie eruit ziet... Alleen is in het eggie mijn haar veel langer - het zit hier op een knot - en is kleine Henk nog veel schattiger! ;-)



Natuurlijk kan ik haast niet wachten om samen met mijn kleine neefje in het eggie naar de dolfijntjes te gaan kijken. Tot nu toe moet hij het doen met de T-shirts van zijn trotse tante. En natuurlijk het 'nieuwe e-mail'-geluidje van dolfijnen op mijn computer... Maar het komt wel goed.

Uiteraard hoop ik dat mijn neefje dolfijntjes net zo leuk gaat vinden als ik. Maar als hij liever haaien heeft - slik - dan zal ik mijn best doen eens met hem naar Scheveningens Sea Life te gaan. Maar de achtbaan ga ik niet in, dat doet hij maar met zijn papa of mama!

Ach, dat is allemaal van later zorg. Nu is het nog een lekkere kleine knuffelkont, die van muziek houdt. En vandaag mocht ik helemaal alleen op hem passen. En dat was heel gezellig! Ik heb me in lange tijd niet zo energiek gevoeld als vandaag. Was het maar alvast volgende week maandag... dan komt hij namelijk lekker weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown