Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, februari 08, 2006

Jammer...

Ben zojuist terug uit de Galgenwaard waar ik getuige ben geweest van een schitterende wedstrijd van FC Utrecht. Mooie passes, vrije trappen, kopballen, duels...

...o ja, we speelden tegen PSV. Maar die heb ik maar twee keer gezien. De tweede keer 'vergat' de grensrechter voor buitenspel te vlaggen...

De Scheids was van HavertotGort en ook hij maakte er een potje van en helaas benutte Utrecht haar kansen niet, anders hadden we zeker gewonnen. Nu moesten we het met een 1-2 verlies doen.

Jammer.

Maar ik heb echt genoten van het spel van Utrecht en dat is ook wat waard!
En ach, dan winnen we zondag toch gewoon weer!

Forza!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown