Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, februari 12, 2006

Spandoek-je

Vandaag ben ik getuige geweest van een barslechte wedstrijd van Utrecht, waarbij het gelukkig op 1-1 bleef hangen. Als het aan de scheids had gelegen (Braamhaar, ik ga niet voorzeggen wat daar voor een bijnamen voor over de tribune schalden) had het nog barrer afgelopen. Het was een zootje. De jongens liepen als idioten over het veld heen. Terol stond op goal, waardoor je de zenuwen kreeg als er ook maar een schaduw van de bal in het strafschop gebied terechtkwam. En wat de wissels betrof... Ik snap nog steeds niet waarom Joost Broerse eruit moest... Ach, soms snap ik niets van voetbal. Het is gewoon jammer om ze zo te zien, terwijl je weet dat ze afgelopen woensdag zo goed waren. Iets waar je maar niet te lang bij stil moet staan.

Waar we wel even bij stil kunnen staan is dat de Utrechtse supportersvereniging de Amstel Bier spandoeken wedstrijd gewonnen met hun ontwerp: 100% Supporters are made in Utrecht. Dus bij het opkomen van de supporters, kwam het grote doek van 20x30 meter over de Bunnikside heen. Prachtig.

Gelukkig was ik gewapend met mijn digicamera vandaag:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown