Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, februari 11, 2006

Bye Bye Serge

Vanavond weer een lekker avondje Idols gekeken en ik was verheugd dat niet iedereen van die slijmerige liefdesliedjes had gekozen.

Het was de avond van Angelique, man wat een strot heeft die zeg! Ze is echt wel mijn favoriet. Het was niet de avond van Harm, die tot twee keer toe een stukje tekst vergat, wat ik persoonlijk heel erg jammer vond, want hij was hartstikke goed bezig.

En het was ook niet de avond van Floortje, die vals begon en het niet echt goed maakte. Ze is altijd goed, ook als ze niet goed is, en vanavond vond ik dat ze echt niet goed was. Rafaëla deed haar best, zoals altijd, maar ik denk dat het toch gauw afgelopen voor haar zal zijn.

Net als met Ellen. Die ik wel steeds beter vind worden en haar Can you feel the love tonight vond ik heel erg mooi.

En dan was er nog Serge. Zijn avond was het al helemaal niet, hij had zowel een muziekband die ermee ophield, als dat hij niet echt lekker in zijn vel leek te zitten. Echt rauwig ben ik er niet om dat hij eruit is. Mijn favoriet was het niet. Ik had meer medelijden met Ellen die in tranen uitbarstte.

Ik ben benieuwd naar volgende week. Harm heeft nog vier dames om op te passen en als hij niet gauw goed zijn teksten leert, dan ben ik bang dat hij de volgende week de volgende is.

Wat nu wel leuk is, is dat de kans op een winnares steeds groter wordt. Ik ben benieuwd en blijf stemmen. Op Angelique natuurlijk! En misschien zo zijdelings ook wel weer op Ellen, en tja... op Harm...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown