Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, februari 19, 2006

Keevie & Ik

Op bezoek in Oostzaan




Gisteren zijn Keev en ik weer eens op pad gegaan naar het pittoreske Oostzaan. Echte Zaanse huisjes aan het water, leuke bruggetjes en veel groen. En natuurlijk woont Maui daar met Bram en Gaja-Fleur. De kleine meid die één dagje voor mijn verjaardag is geboren. Het was heel gezellig. We zijn nog eventjes naar het Twiske gelopen - iets waar Koekie het aankomende woensdag over zal hebben, dus hou zijn Cookie Report in de gaten! - en natuurlijk lekker gebabbeld en geknuffeld met de kleine! Wat een lief klein meisje is dat toch. En daarna ben ik weer met Keev naar huis gereden, met op de radio het schaatsen op - Brons voor Erben!!! - om zo de wedstrijd te kunnen volgen. Binnenkort gaan Keevie en ik weer ergens anders heen... iets wat sinds gisteren weer open is...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown